Bygga muskler och minska fett | Träningsdagbok

Uppsatsen är kvalitetssäkrad av redaktionen på Studienet.se
  • Naturvetenskapsprogrammet (före 2011) Årskurs 1
  • Idrott och hälsa A
  • C
  • 3
  • 854
  • Word2007

Bygga muskler och minska fett | Träningsdagbok

En enklare träningsdagbok som förts av en elev med målet att bygga muskler och minska på kroppsfett. Under tre veckors tid noterar eleven ner sin träning, som främst omfattar styrketräning och löpning.

Lärarens kommentar

Bra.

Elevens kommentar

Lägg till mer för att förbättra.

Utdrag

"Jag ska ägna mig mest åt att spring och att göra armhävningar , pull-up och sedan lite vikt lyftning. Jag ska göra armhävningar för att bygga triceps och sedan bröst muskler, jag ska springa för att sänka mitt kropps fett och öka min kondition.

Jag ska träna varje dag, från 18.00-19.00, det är mer effektivt för mig att träna varje dag för att om jag inte tränar en dag har jag det svårt att börja träna lika hårt igen, så det blir lättare att bara träna konstant.

Som sagt, jag ska träna ..."... Köp tillgång för att läsa mer

Bygga muskler och minska fett | Träningsdagbok

[0]
Inga användarrecensioner än.